Pencarian Bidadari Syurga

welcome

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industrys standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

RINDUKU PADA RAMADHAN


cepat rasanya masa berlalu. hari ini dah 26 Ramadhan. belum puas menikmati Ramadhan. rasanya baru je berpuasa, berterawikh. pantas masa berlalu. rasanya masih banyak lagi amalan yang sepatutnya dilakukan belum dilakukan. entah sempat atau tidak untuk berjumpa dengan Ramadhan akan datang. wallahualam..
ada sahabat yang menunaikan umrah di kala ramadhan. alangkah beruntungnya mereka. tahun ini tidak dapat menunaikannya. kekangan keadaan yang melanda diri ini.
PERSIAPAN RAYA
tahun ini ala kadar sahaja.keperluan lebih kepada insan2 yang kusayangi. untuk diri sendiri ala kadar sahaja. kuih raya tahun ini, ditempah untuk 2 keluarga...almaklumla.....tahun ini pun tempah juga, kerana kekangan masa dan keadaan diri ini.
tahun ini beraya di mana???ikut sahaja insan-insan tersayang berada di mana.
banyak kisah yang berlaku pada Ramadhan dan Syawal semasa zaman belajar dahulu.kisah suka duka.semua itu sekadar kisah, yang hanya untuk dikenang dan perlu tersenyum sendirian apabila terkenangkannya.dan Ramadhan juga telah menginjakkan umurku ke umur yang baru.dalam bulan Islam. aku lahir bulan Ramadhan.
Tak sabar nak sambut Syawal dengan suasana yang baru (-:
I'm proud to be yours......
terima kasih dengan lagu Bicara Tentang Cinta. makna yang mendalam...
nak berkongsi bersama ;
Bicara Tentang Cinta
Album : Munsyid : UNIChttp://liriknasyid.com

Salahkah ku mendambakan seorang puteri
Dan pasti ku mengharap yang setia di sisi
Teman kala ku kedukaan memberikan daku cahaya
Sinari kehidupan
Walau ku tahu segala suratan Esa
Ku pohon kesetiaan pemberi inspirasi
Pengubat jiwa yang sepi
Agar dapat ku kecapi indahnya hidup ini
Usah ada rasa sangsi
Saling faham dan mengerti
Sinar bahagia menanti
Pendorong penguat jiwa
Dalam melayar bahtera
Pasti tenang jika kau di sisi
Selagi masih aku terdaya
Menuturkan kata-kata
Kan ku bicarakan yang sesungguhnya
Di hati ini dikau saja yang bertakhta di jiwa
Insan yang ku kasihi
Dikau yang ku sayangi..

0 comments:

Post a Comment