Pencarian Bidadari Syurga

welcome

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industrys standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Di Pondok Kecil


ini lagu kesukaan saya masa saya zaman kanak-kanak.tapi dah dinasyidkan semula oleh bazli dan adik2 aeman.rindu pada ayah saya.selagi masih ada saya kena hargai ibu dan ayah saya.juga pada adik beradik saya yg lain.semoga mereka dilindungi hidayah ALLAH. amin.teringat zaman saya tadika dulu.suka sangat nyanyi lagu ni.ustazah saya dulu selalu didik dengan lagu2 nasyid.sekarang pun dah banyak nasyid....bagus lah.sebab nasyid mendidik jiwa dan jiwa akan tenang kalau dengar nasyid....lagi satu saya suka lagu nostalgia (shoutul amal).saya ada lagunya, tapi tak ada video klipnya....ada ker????ntah la.....sape-sape yg ada boleh la share

0 comments:

Post a Comment